Patiënten waarderen de kliniek met een gemiddeld rapportcijfer van 8,8
Uit het patiëntervaringsonderzoek van 2018 blijkt dat Het Ooglasercentrum wordt gewaardeerd met een 8,8. Hierbij is gebruik gemaakt van een schriftelijke vragenlijst, waarbij verschillende elementen zijn beoordeeld zoals de informatievoorziening, deskundigheid, begeleiding, de zorg, het resultaat etc. De vragen afzonderlijk werden gewaardeerd met gemiddelde scores die variëren van een 8,4 tot een 9,4.
De vragen over ‘tevredenheid over het resultaat’ (9,4) en ‘vertrouwen in deskundigheid van zorgverleners’ (9,2) werden het meest gewaardeerd. Het blijkt dat dit gevoel ook wordt versterkt door het feit dat de kliniek gevestigd is in het ziekenhuis en dat de oogartsen daar ook werkzaam zijn. Nog een voordeel is dat onze patiënten altijd met hun vragen bij ons terecht kunnen, de telefoon wordt buiten openingstijden namelijk doorgeschakeld naar de oogpolikliniek.
In de vragenlijst kregen onze patiënten ook de mogelijkheid om een aantal open vragen te beantwoorden. De vriendelijke en persoonlijke benadering en de deskundigheid van onze medewerkers worden gezien als sterke punten.
We zijn erg blij met de resultaten uit het onderzoek en streven er elke dag naar de beste zorg te bieden voor onze patiënten. Bent u benieuwd naar onze behandeling(en)? Neem contact op of meld u aan voor de gratis informatieavond.
Meer vragen
- Wat zijn de kosten van een ooglaserbehandeling?
- Ik draag alleen een leesbril. Is een ooglaserbehandeling voor mij zinvol?
- Ik heb een cilindrische afwijking. Kan ik mijn ogen laten laseren?
- Wat is de beste leeftijd voor een ooglaserbehandeling?
- Is een ooglaserbehandeling pijnlijk?
- Waarom is een ooglaserbehandeling zo kostbaar?
- Zie ik direct na de ooglaserbehandeling scherp?
- Wat is het voordeel van een Lasek-ooglaserbehandeling?
- Zijn contactlenzen op lange termijn schadelijker dan een ooglaserbehandeling?
- Kent de Lasek-behandeling ook risico’s?